10 lutego 2013

daily inspirations


I have to say, life with a "one-legged" man is not a bed of roses ;) It's temporary, we're dealing with it and we've become real homebodies (a bit against our will ;))

1. I'm learning French while reading this blog. And I love the sweater truly, madly, deeply!

2. I love this video on how to make your chai tea.

3. This is hilarious :) (if you speak Polish)

4. I'm dumbstruck. Iceland - the views are breathtaking.

5. I need this brand in Poland. I'm delighted, though the prices are not reasonable...

6. I'd eat them all!

Have a nice evening!


codzienne natchnienia 

Muszę wyznać, że życie z "jednonogim" mężczyzną nie jest usłane różami ;) To tymczasowe, dajemy radę i staliśmy się prawdziwymi domatorami (choć troszkę wbrew naszej woli ;))


1. Uczę się francuskiego, czytając tego bloga. A ten sweter to istne szaleństwo. Też taki chcę!

2. Podoba mi się ten krótki film o przygotowaniu tej aromatycznej herbaty (chai tea)

3. Komiczne! Cezik rządzi :)

4. Zaniemówiłam. Islandia - widoki zapierające dech

5. Dlaczego nie ma tej marki w Polsce? :( Jestem zachwycona, choć ceny nie są zachęcające...

6. Zjadłabym je wszystkie!

Miłego wieczoru!

1 komentarz:

  1. matko (bez tatko tym razem)13 lutego 2013 11:14

    Ten CeZik jest rzeczywiście niesamowity! Podoba mi się. A takiej herbatki to chętnie bym się napiła ... musi być super aromatyczna. Ślinka leci...! Może sobie kiedyś zrobię, a może ktoś mi ją zrobi...?

    OdpowiedzUsuń