3 lutego 2013

daily inspirations


The spring came and then I pulled up the blinds in the morning and it was all white. The spring's gone...

The past week I enjoyed:

1. The film - Hasta La Vista. If you feel like having a moment of reflection, you can't miss this film.

2. The recipe for banana jam. So surprised to see that! Planning on preparing one :)

3.  This house - I wouldn't mind spedning holidays there (...or my whole life;)) This one looks soo neat :)

4. This commercial in a good cause. Soo sexy, hilarious and serious at the same time. I guess I'd choose Glenn :) And you?

5. These photos. Will anyone volunteer to make me such photos? ;)

6. This shop. Is there such a place in Silesia?

Good night!


Codzienne natchnienia 

Przyszła wiosna, a dziś rano odsłoniłam rolety i wszędzie było biało. Tyle było wiosny...

W zeszłym tygodniu z przyjemnością:

1. Oglądałam film - Hasta La Vista. Jeśli macie ochotę na chwilę refleksji, nie możecie opuścić tego filmu.

2. Czytałam przepis na dżem bananowy. Zaskoczył mnie! Wykonanie w planach ;)

3. Marzyłam o tym domu. Nie miałabym nic przeciwko spędzeniu w nim wakacji (... albo całego życia ;)) A Ten taki uporządkowany i zadbany.

4. Obejrzałam (już kilka razy) reklamę nowej aplikacji (w dobrej sprawie). Bardzo sexy, zabawna i poważna jednocześnie. Myślę, że wybrałabym Glenna ;) a Wy?

5. Gapiłam się godzinami na te zdjęcia ;) Czy ktoś zaoferuje się zrobić mi takie zdjęcia? ;)

6. Podziwiałam ten sklep. Czy jest takie miejsce gdzieś na Śląsku?

Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz