16 marca 2012

niecodzienny mix


Co to będzie? ;) Niecodzienny mix, który możecie robić i pić codziennie ;)

Zielone, czerwone, żółte i białe - robimy smoothie :) Przypuszczaliście kiedyś, że truskawki i ogórek mogą razem świetnie smakować? Jeśli dodacie jeszcze trochę cytryny, mleka i miodu zadziwicie wszystkich ;) Moi goście obstawiali wszystko tylko nie ogórka w roli głównej. Smoothie w tym wydaniu jest niesamowicie orzeźwiające i gaszące pragnienie, dlatego nawet jeśli teraz nie podbije Waszego serca to latem na pewno!!

Gotowi to miksowania?

Smoothie truskawkowo-ogórkowe 

Ogórek, truskawki, cytryna, miód i oczywiście mleko. 

Ah te kolory ;)

Gotowe ;) nie zapomnijcie o słomkach!



Przepis:
(5 szklanek)
450 g truskawek (ja użyłam mrożone)
1 duży ogórek zielony
400 ml mleka (dopasuj ilość do konsystencji jaką chcesz osiągnąć)
3 łyżki miodu 
sok z jednej cytryny

1. Naprawdę nie trzeba wiele, by zmiksować te niecodzienne smoothie :) Obierz i pokrój ogórek. Zmiksuj dokładnie wszystkie składniki. Jeśli wolisz gęstsze nie dodawaj tyle mleka, a jeśli chcesz pić przez słomkę możesz dodać jeszcze więcej. Lubisz słodsze? Dorzuć miodu. 

SMACZNEGO! 

P.S. Jak Wam się podoba płynny tydzień? Ktoś przyłączył się do mojej "diety"? ;)

1 komentarz:

  1. Ja się przyłączyłam :) Codziennie wieczorem piję lampkę wina ;P To mój płynny tydzień!

    OdpowiedzUsuń