4 marca 2012

codzienne natchnienia


Będziecie tęsknić za zimą? Ja na pewno nie prędko ;)

Tradycji stało się zadość! Jeszcze jest niedziela i są natchnienia. Mam Wam naprawdę trochę do pokazania :) Czas tak szybko mi uciekał, nie wiem kiedy ten weekend minął. Nie żeby zwykle weekendy się dłużyły, ale ten był wyjątkowo szybko pędzący :(( Było bardzo odprężająco, ale niestety za krótko.

Macie ochotę na dawkę natchnienia jeszcze przed snem?

Tydzień 6:

1. Może już niektórzy zdążyli się zorientować, że uwielbiam różne domowe drobiazgi. Kiedyś już napomknęłam o pojemniczkach na przyprawy, ale tym razem czas na odrobinę zieleni w kuchni ;) Uwielbiam zioła, szczególnie gdy są świeże, pachnące i pięknie ozdabiające kuchenny parapet. TEN pomysł wygląda idealnie, ale pozostałe które tam znajdziecie też są świetne. Który Wasz ulubiony?

2. TEGO po prostu nie możecie nie obejrzeć!!! Płaczę ze śmiechu za każdym razem gdy to oglądam (a zdarzyło mi się już kilkanaście ;)) Nie mam nic przeciwko takim radosnym pląsom za moimi plecami :)

3. Moje miejsce pracy też by mogło TAK wyglądać :) Pełna harmonia.

4. Czy widzieliście kiedyś film Pamiętnik (The Notebook, o dziwo! nie the diary)? NIE? Lubicie się powzruszać koniecznie zobaczcie. To samo dotyczy książki Nicholasa Sparksa na której podstawie jest film. Naprawdę wciągająca i piękna historia o miłości oczywiście. W filmie zagrał jeden z moich ulubionych aktorów Ryan Gosling!! Warto na niego POPATRZEĆ (if you know what I mean;))!! Możecie np. to zrobić oglądając jeden z ostatnich filmów KOCHA, LUBI, SZANUJE (Crazy, Stupi, Love) lub obejrzeć TEN FILMIK z wręczenia jakże prestiżowej nagrody za najlepszy filmowy pocałunek ;)

5. W każdym z TYCH MIEJSC spędziłabym z chęcią cały dzień!

6. Lubię seriale i się tego nie wstydzę ;) Serial musi być zabawny, a jak nie jest zabawny to niech będzie wciągający, dlatego te polskie zwykle nie zachwycają... Podkreślam ZWYKLE, bo są wyjątki. Myślę sobie, że TEN mógłby mi się spodobać (niestety nie polski).

7. Mało się jeszcze naczytaliście o kieckach z Oskarów? TU jest zabawnie i inaczej ;)

8. Kuchnia powinna być oazą spokoju? Na pewno nie TA! Hell's kitchen!! Znacie, oglądacie, widzieliście? Gordon Ramsey rządzi ;) Może chcecie przeczytać krótki wywiad?

P.S. Z przyczyn ode mnie niezależnych, ale zupełnie poważnych przez najbliższy czas (na pewno tydzień) raczej nie pojawi się tu żaden nowy wpis. Proponuję więc na ten czas zająć się doskonaleniem sztuki kulinarnej korzystając z już zamieszczonych przepisów lub na własną rękę (choć wolałabym, żebyście poczekali na mnie;)). Keep your fingers crossed (tight!!)!

2 komentarze:

  1. Ryan Gosling nie należy do moich ulubionych aktorów, ale muszę przyznać, że w "Crazy,Stupid,Love" był całkiem sexy ;)

    OdpowiedzUsuń